główna zawartość
artykuł nr 1

Skargi i wnioski

Skargi i wnioski składa się do dyrektora szkoły w terminie przyjmowania interesantów,

tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00- 11.00

po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym.

W związku z trwającą pandemią skargi i wnioski

przyjmowane są także drogą elektroniczną

na adres mail: sekretariat@zeromski. zawiercie .powiat.pl

artykuł nr 2

Wygaszanie funkcjonowania platformy SEKAP

Szanowni Państwo

W związku z decyzją o wygaszaniu funkcjonowania platformy SEKAP z upływem 31.12.2021 r., informujemy, że od dnia 01.12.2021r. wyłączona zostanie możliwość przesyłania wniosków przy użyciu platformy SEKAP do Urzędów. Do końca grudnia (tj. 31.12.2021r.) będzie możliwość zalogowania się do skrzynki kontaktowej, odebrania oraz pobrania z niej pism.
 

Po 01.01.2022 r. nie będzie możliwa komunikacja z urzędami i jednostkami za pomocą platformy SEKAP, a dane zostaną nieodwracalnie usunięte ze wszystkich skrzynek kontaktowych. Operacja usunięcia jest nieodwracalna i nie będzie możliwości przywrócenia korespondencji do skrzynki. W miejsce platformy SEKAP nie powstanie inna platforma, Urzędy indywidualnie będą uruchamiały e-usługi.



Dla użytkowników platformy SEKAP została przygotowana instrukcja w jaki sposób należy pobrać korespondencję znajdującą się w skrzynce kontaktowej. Instrukcja dostępna jest na stronie SEKAP w miejscu - do pobrania oraz na stronie e.slaskie.pl w zakładce „SEKAP”.